14 Φεβρουαρίου 2011

DERIVA


*από το flâneur 
"Deriva"
música Giorgis
letras Alberto Matesanz

Viernes por la tarde
No me ha llamado nadie
Decido salir a pasear
La calle es mi ventana
Yo voy como un turista
Perdido en mi propia ciudad
Balcones y avenidas
Castaños y tranvías
Mirando la vida pasar
Ligero de equipaje
Disfruto del paisaje
Y así me dejo llevar
De aquí a allá
Me dejo llevar
De aquí a allá
En mi propia ciudad
Caen algunas gotas
Pero eso no me importa
Me gusta la lluvia al andar
Me veo en el reflejo
De los escaparates
Espejos de la ciudad
De pronto me tropiezo
Y me vuelvo a tropezar
Y entonces comienzo a silbar
Y sigo mi camino
Sin rumbo ni destino
El tiempo me llevará
De aquí a allá
Me llevará
De aquí a allá
En mi propia ciudad.
Bajan las persianas
La tarde ya se acaba
No sé cómo regresar
Y así por un momento
Me quedo tan contento
Sentado a orillas del mar
Y aquí estoy
Con mi soledad
Y aquí estoy
A orillas del mar
Παρασκευή απόγευμα / κανείς δε μου τηλεφώνησε/ αποφασίζω να βγω μια βόλτα / Ο δρόμος είναι το παράθυρο μου / κι εγώ προχωράω σαν τουρίστας / χαμένος μες στην ίδια μου την πόλη... Μπαλκόνια και λεωφόροι / καστανιές και τραμ / κοιτάζω τη ζωή να περνά / Ελαφρύς, χωρίς αποσκευές / απολαμβάνω το τοπίο κι αφήνομαι... 

Εδώ κι εκεί / αφήνομαι, να παρασυρθώ / εδώ κι εκεί / στην ίδια μου την πόλη
Πέφτουν λίγες σταγόνες / μα δε με νοιάζει / μ’ αρέσει η βροχή όταν περπατάω / κοιτάζομαι στις βιτρίνες - τους καθρέφτες της πόλης / Ξαφνικά σκοντάφτω / και τότε αρχίζω να σφυρίζω / και συνεχίζω το δρόμο μου / χωρίς κατεύθυνση και προορισμό / ο χρόνος θα με παρασύρει
Εδώ κι εκεί / θα με παρασύρει / εδώ κι εκεί / στην ίδια μου την πόλη
Κατεβαίνουν τα ρολά των μαγαζιών / το απόγευμα πια έχει τελειώσει / δε ξέρω πως να επιστρέψω / κι έτσι για μια στιγμή / νιώθω ευτυχισμένος / καθισμένος στην άκρη της θάλασσας
Και να’ μαι, εδώ / με την μοναξιά μου / και να’ μαι, εδώ / στην άκρη της θάλασσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου