26 Δεκεμβρίου 2011

Felices fiestas !

Χριστούγεννα πίσω στην Αθήνα / σχεδόν τρεις μήνες γεμάτοι από συναυλίες, συνεντεύξεις στις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα όπου μένεις με το στόμα ανοιχτό με το πόσο διαφορετικά και πόσο οργανωμένα είναι τα πράγματα εκεί /  τρεις μήνες γεμάτοι νέους φίλους, φιλόξενους ανθρώπους, νέα τοπία... /  Η προσγείωση του  αεροπλάνου θα μου μείνει αξέχαστη / δεν είχα πετάξει ποτέ από Βαρκελώνη για Αθήνα με ελληνική εταιρεία / μόλις προσγειωθήκαμε, μια γυναικεία φωνή από τα ηχειάκια πάνω από τα καθίσματα αναφώνησε : "Καλώς ήλθατε στην Ελλάδα!" και αμέσως μετά το προ δεκαετίας και βάλε σουξέ των Φοίβου-Βανδή "Χριστούγεννα" μας πήρε τ' αυτιά από την ένταση / "καλώς ήλθαμε"...είπα μέσα μου... / Την παραμονή το βράδι πήγα από το σπίτι του φίλου μου του Μπόσκο για μια συνέντευξη για ένα γκέι έντυπο /  Πως τα καταφέρνουμε και ξεμένουμε πάντα ο Αντώνης κι εγώ Χριστουγεννιάτικα στην Αθήνα, ακόμα δε το έχω εξηγήσει / Η φίλη μου η Αφροδίτη Μάνου στο γυάλινο μουσικό θέατρο στα καλύτερα της και σε απίστευτη φωνητική φόρμα / Καλά που υπάρχει και το skype  - πώς αρκούμασταν άλλοτε σ' ένα απλό τηλεφώνημα με τους φίλους που μένουν μακριά; / Το "Γιασεμί" μοιάζει ακόμα πιο φιλόξενο το χειμώνα... / ένα φαινομενικά ασήμαντο δωράκι από το πουθενά υπογραμμίζει αυτό που κάθε χρόνο φαίνεται πιο αληθινό : "η οικογένεια μας δεν είναι πάντα αυτή που γράφουν τα χαρτιά μας..."
Καλές γιορτές!

υγ. Καημό το είχα να κάνω μια τέτοια φωτογράφιση στο ύφος των ελληνικών δίσκων ελαφριάς μουσικής του 60. Ιδού λοιπόν...

1 σχόλιο:

  1. Ήθελα να σου γράψω σχόλιο ότι η φωτογραφία μου θύμισε Ελληνικό δίσκο της δεκαετίας του 60, αλλά το έγραψες μόνο σου σα σχολιάκι.

    Μακάρι να ολοκληρωθεί σα ιδέα (δηλαδή ένας ολόκληρος δίσκος αφιέρωμα σε αυτή τη δεκαετία, ίσως με διασκευασμένα τραγούδια σε άλλες γλώσσες)Καλά ο καθένας με τον πόνο του.

    Χρονια πολλά, καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή